[Fanda] Trafo od Asusu - poptávka

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Středa Únor 17 22:42:07 CET 2010

Zdravím,
Vítku zkus se ještě mrknout na mironet.
http://www.mironet.cz

Příp na aukro.
S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Vítek
Odesláno: 17. února 2010 18:06
Komu: Konference - Fanda
Předmět: [Fanda] Trafo od Asusu - poptávka

Zdravím,

nemáte někdo prosím doma trafo od notebooku značky Asus, které
nepotřebujete, a které perfektně funguje? Jedno mě odešlo a jedno bych
potřeboval. Co jsem se díval na netu, tak v Alze mají nejlevnější za 700 KČ,
jinde za cca totožnou cenu, origoš stojí dokonce 1200 KČ, univerzální trafa
také nějak podobně. Možná jsem jen špatně hledal, tedy:
1. Nemáte někdo doma plnně funkční trafo, které nepotřebujete?
2. Nevíte o konkr. kamenné prodejně, kde by trafo do Asusu prodávali za
rozumnou cenu 300-400 KČ?

Uvítám cokoli na soukromou lajnu, předem mnohokrát díky s pozdravem Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin