[Fanda] Trafo od Asusu - poptávka

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 17 22:16:22 CET 2010

Tak za prvé, nebuď vulgární, to si vyproąuji. Uľ toho zde bylo dnes aľ
aľ. 2. Klidně přijď, pokud to bude předem domluvené přesně na hodinu.
3. ty konektory jsou normované a dají se normálně sehnat. 4. o
notebookách vím moľná kulové, ale je to spotřební elektronika a jako
radioamatér musím o základních věcech něco vědět. Vľdycky se nám s
Vláďou Zrnem podařilo sehnat ledacos, tak nedělej vlny. Mirek

Daląí informace o konferenci Fanda