[Fanda] Trafo od Asusu - poptávka

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Středa Únor 17 21:58:56 CET 2010

Mirku, ale logicky si neuvazoval ze? 1. ty konektory sou mnohdy tak
specificke ze ten muj se nedal sehnat a zkusis hadat proc? Ne, tak ja
ti to povim. Protoze vyrobce by si byl timhle prisel o ksefty, proto
delaj mnohdy konektory tak male a dirky na napajeni v notasu
specificke i pro jednotlive modely, aby te proste donutili koupit si
trafo, nejlepe znackove. Ty trafa, co maj vymennou koncovku a daj se
pouzit na vice notasu maj jen jednu nevyhodu a ted si nejsem jisty
jestli musej mit podobne hodnoty mA nebo V? Oni si to umej do urcite
miry hlidat, pokavad jedna hodnota je vyssi, u nissi by ti to trafo
asi neslo. A navic nevis, jestli neni poskozena krabicka ci-li same