[Fanda] Deset užitečných open source programů

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 17 19:07:10 CET 2010

Takže znova.

"A můžete testovat, které programy splní použitelnost s odečítači."

Jedno souvětí, tak jasné, a my se tu kvůli tomu snad pořežeme. Tfuj!
Toto je už opravdu hanba! Ale že se tu kolikrát řeší totální kraviny,
to nikomu nevadí.