[Fanda] Je mozne odinstalovat ang klavesnicu?

ppartyka ppartyka na chello.cz
Středa Únor 17 19:03:56 CET 2010

stačí zadat pravý alt a písmeno x a je tam # jako vyšitý.
Doporučujií pro speciální znaky víc brát v úvahu stisky pravého altu a
určitého písmene i na české klávesnici. Pozor! Kombinace nefunguje, když ji
máte obsazenu zpouštěním zástupce pro nějaký program.
P.P.
----- Původní zpráva -----
Od: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 17. února 2010 16:06
Předmět: Re: [Fanda] Je mozne odinstalovat ang klavesnicu?

Ahoj, Štefane,
a Ty máš Word taky anglický? Proč ne slovenský - v tom bude totiž ten
problém.
Nám se to v laborce stává, když přejdeme do WinBraillu, tedy programu
pro přípravu textu a tisku na braillské tiskárně. Přepne klávesnici na
anglickou.
To si pak chceš pamatovat všechny ascii hodnoty anglických
programátorských znaků.
Je fakt, že zrovna teď digitalizuji a až dosud jsem přepínal pro
zapsání znaků # @ { } (slovy number, zavináč, složená otevřená,
složená zavřená) klávesnici, což je otrava - daleko pohodlnější je
Alt+35, Alt+64, Alt+123 a Alt+125, jenže tohle jsou čtyři kombinace,
pro programování si asi musíš zapamatovat více programátorských znaků.
Už jsi v tom něco podnikl - podařilo se odinstalovat tu anglickou
klávesnici?
To mě se spíše stává, že stisknu Ctrl+Shift a jsem ve slovenské
klávesnici a nebo že omylem místo Delete nebo Home stisknu zároveň i
Insert, ale na blokování Insertu mám takovou utilitku, jen se mi
nechce se takhle rozmazlovat.
Měj se fajn. Miloš