[Fanda] Trafo od Asusu - poptávka

Vítek tapin na wo.cz
Středa Únor 17 18:06:03 CET 2010

Zdravím,

nemáte někdo prosím doma trafo od notebooku značky Asus, které nepotřebujete, a které perfektně funguje? Jedno mě odešlo a jedno bych potřeboval. Co jsem se díval na netu, tak v Alze mají nejlevnější za 700 KČ, jinde za cca totožnou cenu, origoš stojí dokonce 1200 KČ, univerzální trafa také nějak podobně. Možná jsem jen špatně hledal, tedy:
1. Nemáte někdo doma plnně funkční trafo, které nepotřebujete?
2. Nevíte o konkr. kamenné prodejně, kde by trafo do Asusu prodávali za rozumnou cenu 300-400 KČ?

Uvítám cokoli na soukromou lajnu, předem mnohokrát díky
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml