[Fanda] Deset užitečných open source programů

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 17 17:44:25 CET 2010

Zdravím, paráda, děkuji za pozitivní přístup vám, i Jirkovi Fenzovi.
Přesně takto jsem si to představoval. Až budu mít chvilku a náladu,
otestuji něco z toho seznamu a též dám vědět. Mirek