[Fanda] Fwd: Re: V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných webů

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Středa Únor 17 17:24:37 CET 2010

Zdravím Pánové,
tak tu zkouším tu stránku, a firefox 3,6 mi vyhodil po nějaké chvíli
načítání stránky to, co bylo načteno zmizelo, na bílo a vyskočil dialog
s tímto textem: Warning! Your computer contains various signs of viruses
and malware programs presence. Your system requires immediate anti
viruses check! System Security will perform a quick and free scanning of
your PC for viruses and malicious programs. Po odklepnutí dialogu se
načetla stránka s nějakým scannerem a nějakými složkami s popisky a
nabízelo se k instalování cosi... Pod tím vnucujícím se oknem se tvrdí,
že kromě jiného je napaden můj PC Email-Worm.net a Email-Worm.myd a
další. Nad tím se ještě tvrdí, že na disku C je 358 trojanů a na disku
D, který tu ani nemám, je 153 trojanů. Můj druhý disk je F. Takto to
přidělil systém, neboť tu mám dvě DVD mechaniky. Těm koukavým sem zkusím
přiložit ještě sejmutý obrázek Firefoxu v tomto stavu...
S pozdravem
Honza

Ps: z důvodů nových limitů konference neprošel původní mail se 150 KB
přílohou jpg. Jak jsem dočetl celé vlákno, tak u mne se to projevovalo
nejvíc jako v linuxu, a je zajímavé, že se tam dokonce v tom varování na
původním obrázku, psalo i o tom co zmínil Mirek o těch heslech a číslech
kreditek. Tedy takové milé ohlášení, co si můžeme nainstalit do PC. Tak
to tam pustit, abychom se tomu ubránili. Opravdu vtipné....