[Fanda] Deset užitečných open source programů

Karel Břinda brinda na fjfi.cvut.cz
Středa Únor 17 15:43:55 CET 2010

Dobrý den,

zastávám názor, že je skutečně vhodné si nejdříve ověřit, nakolik jsou
tyto programy pro zrakově postižené uživatele použitelné a teprve
potom o nich v konferenci referovat. Něco jiného by byla situace, kdy
se někdo ptá na přístupnost programu např. kvůli tomu, že ho vyvíjí,
popř. se potřebuje z jiného důvodu dozvědět, zda přístupný je či není.

Ale rozhodně neberte můj názor naprosto dogmaticky. Jedná se spíše o doporučení.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference