[Fanda] Deset užitečných open source programů

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 17 14:59:41 CET 2010

Doplním: Správně to pochopil pan Suchý, kterému děkuji. Účelem bylo
dát nevidomým seznam open source řešení, aby si mohli vyzkoušet, jak
jsou na tom ty programy s použitelností odečítači. Open source má
jednu obrovskou výhodu, že se dají kontektovat jejich tvůrci a
poprosit je, zda by nemohli program zpřístupnit. To by byla druhá
úroveň toho, proč jsem to sem dal. Ale Vítek z nějakého mne neznámého
důvodu asi zešílel a začal kopat za dobře míněnou věc. Dále komunikuji
už jen o technických věcech. Komu co mluví, nemluví, zda by byl zájem
kontaktovat autory, a tak dále. Mirek

> Přestaň kafrat blbosti a čti znovu! Dal jsem tip na článek s
> nejlepšími open source programy aby si je nevidomí vyzkoušeli, jestli
> chodí s odečítači. Jestli tohle nechápeš, tak jsi omezený. Víc nemám
> slov.

> Mirek

>>> Ahoj,

>>> http://www.eset.cz