[Fanda] Deset užitečných open source programů

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 17 13:25:53 CET 2010

Nazdar, napsal jsi flame, takže znova. Napsal jsem:

A můžete testovat, které programy splní použitelnost s odečítači.

Je tomu dostatečně rozumět, nebo tady budeme dělat pozdvižení?
To, co z toho funguje pro odečítače jste si měli zkusit vy!

Mirek