[Fanda] Prosba o radu - čítačky kníh pre vidiacich?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Únor 17 09:08:38 CET 2010

Ahoj, Laco,
takovou podobnou věc jsem už viděl, nechal jsem si ji ukázat. Řekl
bych, že problém je, že pro větší rozšíření těchto věcí ještě
neexistuje legální trh s eknihami. Příprava knih jako skenování zabere
dost času ... dají se stahnout i různé zajímavé knihy od autorů, kteří
nevydávají v kamenných nakladatelstvích www.neknihy.cz a další - stačí
zadat do Google eknihy.
Opravdu se to už blíží knize - nemá to podsvětlený displej, takže ani
normálně vidícího oči nebolí. Kdo hodně čte, pracuje s literaturou,
chce si vozit na dovolenou - mít pořád při sobě celou svoji knihovnu,
je to užitečná věc.
Neumí to samozřejmě ještě obrázky, bude snaha to nějak připojit na
internet, něco má teď nového i Apple ... ale plnohodnotný počítač -
mobil to není.
E-knihy se samozřejmě dají číst i na multifunkčních zařízeních jako je
mobil, kapesní počítače: Pocket PC (Palm), dokonce občas vídám v
tramvaji i lidi, že si otevřou svůj obrovský notebook a sledují film.
Není obdarovávaná spíše na filmy? Nebylo by lepší koupit nějaký ten
přehrávač s možností přehrání videa?
Miloš