[Fanda] V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných webů

David Pavel Bachmann davidpavel.bachmann na gmail.com
Úterý Únor 16 22:29:59 CET 2010

Zdravím, AVG mi na stránce píše toto:
LinkScanner - upozornění <span class=RS_Header>Soubor je infikován<span>
Soubor je infikován <span class=RS_Header>Soubor je infikován<span> Infekce
byla zablokována!

Jméno souboru:      94.102.50.131/index.html
Název infekce:    Exploit Rogue scanner (type 1027)
  Více informací o této infekci ... Zobrazit detaily Jméno procesu:
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
ID procesu: 7156
Stránka, kterou chcete navštívit, byla identifikována jako nebezpečná a
přístup k ní byl zablokován pro vaši bezpečnost. Bez prvků aktivní ochrany,
jako je AVG Security Toolbar nebo AVG, vystavujete svůj počítač potenciálním
rizikům zneužití, poškození či zcizení identity. Pokračujte prosím jednou z
navrhovaných možností níže.

Název: Rogue scanner (type 1027)

S pozdravem
David Bachmann
http://davidbachmann.bloguje.cz
RSS: http://davidbachmann.bloguje.cz/rss.xml
ICQ# 199 828 042
Skype: tigger77607
From: "Jaromír Vít" <jaromir.vit at volny.cz>

Nazdar Martine, neboj se, toto s našimi pomůckami souvisí. Jde o
jejich bezpečnost, která se nesmí podceňovat. Mně třeba vůbec nechodí
stránka ubytovacího zařízení v Libři, zkus: http://rszora.braillnet.cz/
Rekreační středisko v Libři, pod Zorou Praha, hostují na Braillnetu.
NOD32 mně to nedovolí otevřít. Píše mi to:

Nahlášená útočná stránka! Tato webová stránka na serveru
rszora.braillnet.cz byla nahlášena jako útočná stránka
a proto byla na základě vašeho bezpečnostního nastavení
zablokována.

Útočné stránky se pokouší nainstalovat programy, které
kradou vaše důvěrná data, používají váš počítač k dalším
útokům, nebo jakkoliv poničí váš systém.

Některé stránky poskytují škodlivý software záměrně,
řada z nich byla ale sama napadena a činí tak bez vědomí
jejich vlastníků.

Risknul jsem a potvrdil Ignorovat toto potvrzení, a víš, co se mi
stalo? Opět se ukázalo toto hlášení. Když jsem to ignoroval znovu,
otevřel se mi průzkumník si disky! Mám tu ještě jiný soft na
znepřístupnění, takže se nic nestalo, ale bacha na to!

Mirek