[Fanda] V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných webů

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Únor 16 22:03:04 CET 2010

Zdravím,
Otvoril som si tú zoru programom, ktorý mi hodí iba čistý obsah stránky,
teda nie cez prehliadač. Naozaj je tam pridaný element script s
nezmyslami, takže veľmi pravdepodobne nejde o falošný poplach.
Nie, že by som bol nejaký odborník cez bezpečnosť :-). Ale bacha na ňu.