[Fanda] V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných webů

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Únor 16 21:39:17 CET 2010

Zdravím,
také si myslím, že je to aktuální téma pro valnou většinu z nás, proto
jsem to sem dal.
Mimochodem, i mně se na oné stránce objevuje obdobná hláška, celou jsem
ji nestudoval...
Momentálně tu mám jako antivir TrustPort, protože mě velmi slušně řečeno
můj oblíbený Avast! nakrknul svým velmi nepřívětivým rozhraním ve své
nové verzi.
Řekl bych, že ale hláška na stránce asi nepochází od antiviru, nebude to
náhodou označovat Firefox či IE? Teď mám na mysli ty antiphishingové
filtry, které v obou prohlížečích jsou, IE8 to teď myslím nazývá
SmartScreen? Moc IE8 nepoužívám, tak si nejsem jist.
Martin.