[Fanda] V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných webů

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 16 21:09:16 CET 2010

Nazdar Martine, neboj se, toto s našimi pomůckami souvisí. Jde o
jejich bezpečnost, která se nesmí podceňovat. Mně třeba vůbec nechodí
stránka ubytovacího zařízení v Libři, zkus: http://rszora.braillnet.cz/
Rekreační středisko v Libři, pod Zorou Praha, hostují na Braillnetu.
NOD32 mně to nedovolí otevřít. Píše mi to:

Nahlášená útočná stránka! Tato webová stránka na serveru
rszora.braillnet.cz byla nahlášena jako útočná stránka
a proto byla na základě vašeho bezpečnostního nastavení
zablokována.

Útočné stránky se pokouší nainstalovat programy, které
kradou vaše důvěrná data, používají váš počítač k dalším
útokům, nebo jakkoliv poničí váš systém.

Některé stránky poskytují škodlivý software záměrně,
řada z nich byla ale sama napadena a činí tak bez vědomí
jejich vlastníků.

Risknul jsem a potvrdil Ignorovat toto potvrzení, a víš, co se mi
stalo? Opět se ukázalo toto hlášení. Když jsem to ignoroval znovu,
otevřel se mi průzkumník si disky! Mám tu ještě jiný soft na
znepřístupnění, takže se nic nestalo, ale bacha na to!

Mirek