[Fanda] Nekdy mi blbne otevirani stranek

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Úterý Únor 16 14:24:36 CET 2010

Ahoj fandové. U některých stránek se mi někdy stává, že se nějak nechtějí
načíst nebo to klidně několikrát ukáže, že server nelze najít, to např. u
Facebooku a to nenačítání je někdy u nějakých jiných. Dělá to v Internet
exploreru a i ve Firefoxu se mi jakoby nějaké stránky nenačtou celé. Můžu
uvést třeba stránku Frekvence1, kde když jsem dal odkaz poslat dotaz, na
něco jsem se tam chtěl zeptat, tak v Internet explorer se to otevře, ale ono
to tam chce text z obrázku a když to chci otevřít ve Firefoxu, abych mohl
použít Webvisum, tak odklepnutí odkazu poslat dotaz nic neudělá. Připojení
mám dobré, mám rychlost 8 mb a co mi běží na počítači využívající síť
internet, tak je Klango, Miranda nebo Skype. Můžu toto nějak vyřešit, třeba
nějakým akcelerátorem nebo něčím takovým? Zdraví Michal.