[Fanda] EC168 BDA Digital Tuner a jeho oživení pro příjem HD pozemního vysílání

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 16 11:51:06 CET 2010

Zdravím, takže si jako obvykle u složitějších věcí musím odpovědět
sám. Opravdu je to záležitost kodeků, nikoliv podpory usb dongle. VLC
totiž HD v pohodě přehraje. Takže jde o to, sehnat ty správné kodeky,
aby nám to chodilo i jinde. Které to ale jsou, zatím nevím. Mirek