[Fanda] Ovladani VLC s Jawsem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Únor 15 23:18:41 CET 2010

Ano, zrovna dnes jsem si s tím hrál. Musí se zatrhnout volba DVB-T,
dále pak zadat frekvenci muxu, u nás je ČT1 na 730 MHz. Udělá se to
následovně. Dáme Ctrl+C, u položky Capture Mode vybereme DVB-T Direct
Show, zatrhneme DVB-T, jako transpoder dáme frekvenci 730 000 kHz,
BandWith dáme 8 MHz a tlačítko Přehrát. A pak zjistíme, že to vezme
jako první Český rozhlas, no jasně, však na té frekvenci jede několik
datových toků, a tak teď mi někdo řekněte, jak z nich vybírat. Tak
jsem vás navnadil, jen zkoušejte dál! Pokračování příště, přeji dobrou
noc. Mirek