[Fanda] Nefunguje mi text2mp3

Jiří Fenz fenzik na seznam.cz
Pondělí Únor 15 22:32:29 CET 2010

A až bude ještě více času, napíšu novou verzi nejspíš v Delphy či C++.
Zatím zdraví a mnoho úspěšně převedených knih přeje
Jiří Fenz
----- Original Message -----
From: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 15, 2010 10:18 PM
Subject: Re: [Fanda] Nefunguje mi text2mp3

Zdravím, podobná věc se mi také stala, když jsem si v Autoitu zkoušel
vytvářet program na kopírování složek. Při dlouhé cestě např. v5.
podsložce se mi vůbec nezkopírovaly soubory, ale když např. program
kopíroval první podsložku, tak to bylo v pořádku. Je to zvláštní. a
jednou se mi zase stalo, že kopírování fungovalo a pak zase ne. Zkusil
bych odeslat text např. z kořenového adresáře c:\ nebo jiného disku.
(15/02/2010 22:05)