[Fanda] Nefunguje mi text2mp3

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Pondělí Únor 15 22:18:40 CET 2010

Zdravím, podobná věc se mi také stala, když jsem si v Autoitu zkoušel
vytvářet program na kopírování složek. Při dlouhé cestě např. v5.
podsložce se mi vůbec nezkopírovaly soubory, ale když např. program
kopíroval první podsložku, tak to bylo v pořádku. Je to zvláštní. a
jednou se mi zase stalo, že kopírování fungovalo a pak zase ne. Zkusil
bych odeslat text např. z kořenového adresáře c:\ nebo jiného disku.
(15/02/2010 22:05)