[Fanda] Je mozne odinstalovat ang klavesnicu?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Únor 15 21:31:10 CET 2010

   Ahojte priatelia,

  napadla mi čisto teoretická otázka, či je možné odinštalovať anglickú klávesnicu. Moje windows XP pro sú pôvodne anglické s nainštalovaným slovak language packom. V ovl paneloch mám nastavené, že som na území Slovenska a používam slovenčinu. Samozrejme, klávesnice mám dve, ang a sk, pričom ako východziu mám slovenskú. Žiaľ, cez veškerú námahu nemôžem vyriešiť problém s automatickým prepínaním klávesnice a poviem vám, že je to riadna otrava. Spustíte počítač, otvoríte Word, začnete písať a ejha chyby, je ang klávesnica. Prepnete ju na sk ale zapípa mail, prepnete sa do okna pošty, chcete odpísať a ejha chyby, je ang klávesnica. Prepnete na sk, vrátite sa k práci, chccete pokračovať a ejha zas je anglická. prtíde spárva na Mirande, idete odpísať a uff anglická. spustíte internetový prehliadač napíšete adresu a po odentrovaní počujete, že ste napísali blbosť, lebo klávesnica je ang.
  Rozmýšľam nad tým, čo by sa stalo ak by som anglickú klávesnicu odinštaloval? Bolo by možné písať potom znaky, ktoré sú štandardne iba v nej? Občas totiž potrebujem pri programovaní znaky apostrofu, dolar, složené alebo svorkové zátvorky a podobne.

   Š K

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4869 (20100215) __________

http://www.eset.sk