[Fanda] klávesnice

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pondělí Únor 15 20:35:33 CET 2010

oládací panely, místní a jazyková nastavení, hned po prvním tabulátoru je
tam přidat jazyky pro zpracování, nebo tak nějak, pak tam dát přidat a
vyberete si francouzštinu, je tam.
     Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "Václav Toul" <toul.vasek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 15, 2010 8:33 PM
Subject: Re: [Fanda] klávesnice

To se musí prostě v nástrojích Windows dát nainstalovat klávesnice a vybrat
jazyk francouzský, mrknu, jak se to přidává, Win samy tuhle sadu určitě
obsahují. Tobě jde zřejmě o Win XP, že? Já tu mám XP Profi SP3 CZ a Jaws, s
Vistama nebo sedmičkama bohužel neporadím.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz