[Fanda] Pochopili jste uz v Gmailu na webu Hlasky?

Pondělí Únor 15 09:34:35 CET 2010

> s Jaws 10.0 je to v pohodě přístupné, resp nenarazil jsem při pouwžívání na
> větší problémy.

Fíha, tak to je novinka. Vyzkouším, díky za info.

Jinak velice podrobný článek na téma Google Buzz ("Hlášky Google)
vyšel dnes ráno na Lupě, viz:

http://www.lupa.cz/clanky/buzz-okolo-google-buzz/

Hezký den.

Michal Jungmann