[Fanda] FW: prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Neděle Únor 14 23:36:26 CET 2010

Ajajaj.
Omluva, sice jsem dal "odpověď přímo odesílateli, ale nějak se mi to tady
pomíchalo - otevíral jsem asi nějak moc e-mailů najednou a trošku jsem se v
tom ztratil. No tak to Lacovi došlo i přes koferencoi.
Ještě jednou omluva, dobrou noc přeje Karel H.

-----Original Message-----
From: Karel Hrubes, Ing. [mailto:hrubes na braillnet.cz]
Sent: Sunday, February 14, 2010 11:30 PM
To: 'fanda na tereza.fjfi.cvut.cz'
Subject: RE: [Fanda] prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Zdravím Laco.
Níže dávám vše, co dnes dorazilo ohledně Vaší záležitosti s odstraněním
nepotřebných dat. Hezký večer přeje Karel Hrubeš.

P.S.: Snad to bude v časové posloupnosti, ale protože to občas chodí opravdu
trošku zvláštně, tak za to neručím. No tak kašlu na časovou posloupnost,
někteří totiž nenechávají původní texty celého vlákna, takže si vyberte,
myslím, že nejvíc uvolní asi nejbližší nakopírovaný e-mail. Asi tam není
vše, ale myslím, že i toto může pomoci.

Jaromír Vít napsal (spammer):
Bingo. Taky si nemůžu pamatovat všechno co jsem kdy četl za 18 let.
Příště pomůže náš vševěd Google. Mirek

Jiří Zadražil napsal:
> [...]

> aktualizaci,

> tak muzes odstranit vse, co je nad slozkou
> addins
> ve slozce c:\windows cecko udava jednotku,kde je nejcasteji nainstalovan
> system,takze v ojedinelych pripadech se muze jednotka menit u
pokrocilejsich
> uzivatelu
> velmi zduraznuju,ze to je na vlastni ryziko a ze tento postup je urcen jen
> pro osoby,ktere jsou si 100% jiste,ze nechteji v budoucnu odinstalovavat
> nektere aktualizace windows.
> zalozni slozky aktualizaci zacinaji znakem:

Jiří Zadražil napsal:
Zdar,

abych rekl pravdu,tak obnovu systemu vypinam,protoze me osobne prinesla vic
skody, nez uzitku. Tem,co pomohla,tak jedine dobre a tem co nepomohla a
nahodou nevedi jak ji vypnout,tak na plose dat na polozce tento pocitac alt
enter (vlastnosti) prepnout se na kartu obnoveni systemu a zde zaskrtnout
vypnout nastroj obnoveni systemu na vsech jednotkach a potvrdit tlacitkem
ok. zvlaste po instalaci aktualizaci a dalsich programu lze po kratke dobe
vypozorovat,kolik mista lze timto zpusobem uvolnit. Ja osobne uznavam
zalohovaci produkty,nikoliv toto polovicate reseni Microsoftu. Tot muj
nazor.

S pozdravem

Jirka

Jiří Hladiš napsal:
Ahoj,
taky jsem odstranil složku i386. Někdy je ve windows, nekdy v kořenovém
adresáři.
Tam jsou taky zálohy starých aktualizací.

Jirka

Jaromír Vít napsal:
Zdar kolego, tak já nemám důvod obnovu systému vypínat, systémový disk
mám velký a při mých různých experimentech, které se ukázaly jako
nevhodné, se mi tato služba již několikrát hodila. Ale chápu, že pro
někoho, kdo má jen netbook a ví, že do něho nikdy nebude cpát něco
neověřeného, si tyto datové žrouty může s klidným svědomím vypnout a
udělat si instalační zálohu. Jenže Murphyho zákony většinou zaberou
jako první a teprve až když je průšvih, člověk začne litovat i toho,
že se vůbec narodil. 4GB systémový disk je dnes již opravdu málo.
Stačí udělat nějakou chybu a problém je na světě. A zvláště tehdy,
když jsme mimo domov, nemáme s sebou instalační zálohy a pak? Zbytek
sitcomu nemusím popisovat.
Mirek

> [...]

> vypozorovat,kolik mista lze timto zpusobem uvolnit. Ja osobne uznavam
> zalohovaci produkty,nikoliv toto polovicate reseni Microsoftu. Tot muj

Jiří Zadražil napsal:
a pro ty,

co instalovaly servicepack dodatecne,tak ve slozce windows je slozka
svcpakfiles
nebo tak nejak osobne totiz mam uz Sp3 integrovany,tak uz ubehl asi rok od
te doby,co jsem to osobne mazal.... samozrejme budu rad,kdyz me nekdo
opravi,hlavne kvuli ostatnim...