[Fanda] prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Neděle Únor 14 23:33:41 CET 2010

Zdravím.
A myslím, že výtah toho podstatného ohledně tématu, jak uvolnit místo na
disku, jsem Lacovi právě poslal. Tak aby se mu nehromadily další již
zbytečné e-maily, podávám tuto info i do konference.
Dobrou noc přeje Karel H.

-----Original Message-----
Sent: Sunday, February 14, 2010 11:00 PM
Subject: [Fanda] prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Zdarec, Keďže sa mi zjvne z nedostatku miesta trošku zblázdnil počítač,
prosím niekoho z vás, aby mi zaslal pár posledných príspevkov z Fandy, kde
sa hovorí o tom, čo sa dá z win manuálne odstrániť. Už sa mi podarilo
premiestniť súbory so service packami, čo sistému uľahčí, ale na ostatné si
nepamätám. Taktiež onoho ochotného človeka vopred prosím, aby po zaslaní
príspevkov mne napísal aj jednu vetu do fandy, že mi príslušné príspevky už
preposlal, nech sa mi ich tu nekopí niekoľko kópií.
Vopred ďakujem - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263