[Fanda] prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Únor 14 23:10:34 CET 2010

Zdravím,

což takhle webový archiv konference, ti nic neříká?
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 14. února 2010 22:59
Předmět: [Fanda] prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Zdarec, Keďže sa mi zjvne z nedostatku miesta trošku zblázdnil počítač, prosím niekoho z vás, aby mi zaslal pár posledných príspevkov z Fandy, kde sa hovorí o tom, čo sa dá z win manuálne odstrániť. Už sa mi podarilo premiestniť súbory so service packami, čo sistému uľahčí, ale na ostatné si nepamätám. Taktiež onoho ochotného človeka vopred prosím, aby po zaslaní príspevkov mne napísal aj jednu vetu do fandy, že mi príslušné príspevky už preposlal, nech sa mi ich tu nekopí niekoľko kópií.
Vopred ďakujem - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263