[Fanda] prosba o niekoľko predošlých príspevkov

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Únor 14 22:59:50 CET 2010

Zdarec, Keďže sa mi zjvne z nedostatku miesta trošku zblázdnil počítač, prosím niekoho z vás, aby mi zaslal pár posledných príspevkov z Fandy, kde sa hovorí o tom, čo sa dá z win manuálne odstrániť. Už sa mi podarilo premiestniť súbory so service packami, čo sistému uľahčí, ale na ostatné si nepamätám. Taktiež onoho ochotného človeka vopred prosím, aby po zaslaní príspevkov mne napísal aj jednu vetu do fandy, že mi príslušné príspevky už preposlal, nech sa mi ich tu nekopí niekoľko kópií.
Vopred ďakujem - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263