[Fanda] ako uvoµni» mmiesto na c-čku u Win xp

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Neděle Únor 14 19:24:35 CET 2010

Kdyľ jsem měl v počítači dva disky, taky se mi hned záloha bodů
obnovení cpala na druhý disk. Vyřeąil jsem to tak, ľe jsem vypnul
zálohu bodů, pak hned jsem jí zapnul a nastavil jsem sledování jenom
na céčku a sledování na déčku jsem vypl a od té doby to nezlobilo. To
samé se mi stalo s externím diskem. Také to po nastavení neukládá body
obnovy na externí disk. Jirka
(14/02/2010 19:18)

Daląí informace o konferenci Fanda