[Fanda] ako uvoµni» mmiesto na c-čku u Win xp

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 14 18:00:37 CET 2010

A Co říkáą na toto: Na céčku! System Volume Information- 8,8 Giga.
System.Sav 8 MB. System Recovery 0 MB. Na déčku mám zálohu od Spektry,
respektive 8 GB HP Recovery. Na éčku nic od systému není.
Tamto svcpackfiles tam jako sloľku nemám a ani nijakou podobnou. Mirek

Daląí informace o konferenci Fanda