[Fanda] ako uvoľniť mmiesto na c-čku u Win xp

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 14 17:34:39 CET 2010

Zdar kolego, tak já nemám důvod obnovu systému vypínat, systémový disk
mám velký a při mých různých experimentech, které se ukázaly jako
nevhodné, se mi tato služba již několikrát hodila. Ale chápu, že pro
někoho, kdo má jen netbook a ví, že do něho nikdy nebude cpát něco
neověřeného, si tyto datové žrouty může s klidným svědomím vypnout a
udělat si instalační zálohu. Jenže Murphyho zákony většinou zaberou
jako první a teprve až když je průšvih, člověk začne litovat i toho,
že se vůbec narodil. 4GB systémový disk je dnes již opravdu málo.
Stačí udělat nějakou chybu a problém je na světě. A zvláště tehdy,
když jsme mimo domov, nemáme s sebou instalační zálohy a pak? Zbytek
sitcomu nemusím popisovat.
Mirek