[Fanda] ako uvoµni» mmiesto na c-čku u Win xp

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 14 17:05:21 CET 2010

Ahoj, no kam by se to asi mohlo ukládat. Do Restore, pak dost
zbytečností do Document and Settings, hodně je toho skrytého, takľe
manipulovat s Total Commanderem a s atributy, prostě by měl SP3 odstranit,
vyčistit disk něčím k tomu určeným, nainstalovat si nějakého dozorce,
který mu bude evidovat, co se kam instaluje a podle toho se pak
zachovat. Jestli má tak malý disk, nic lepąího neznám. Obnova systému
si taky bere dost, těch variant je spousta a ľe bych chtěl zrovna teď
psát celý článek na toto téma, tak to se mi nechce. Mirek

Daląí informace o konferenci Fanda