[Fanda] EC168 BDA Digital Tuner a jeho oživení pro příjem HD pozemního vysílání

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 14 15:10:59 CET 2010

Dobrý den, už se někomu podařilo zprovoznit DVB-T tuner s ovladači BDA
pro příjem HD MPEG4? Hledal jsem všude jako o závod, bohužel, nikde
není nic, co by mě nakoplo. Dodávaný program od Sweexu i DVB-Dream se
nechytají, zvuk hraje, ale video se nepřehrává. Doinstaloval jsem tedy
kodeky X.264 a stále nic. Přitom v poradně Živě.cz jsem četl o tom, že
funkčnost příjmu a zpracování HD Full nezáleží na hardwaru připojeného
k počítači, ale na zpracování dat. Víc se pán neznínil. Máte s tím
někdo z vás tady lepší zkušenosti, jak to rozchodit? Ne, že bych to
životně potřeboval, stejně vidím prd, ale zajímá mě, jak to vlastně
funguje a jestli ta možnost je, tak proč nevědět, jak na to.

Mirek P.S. Při pokusu spustit kanál HD MPEG4 v DVB-Dream program
spadne. A též nepotěším ty, kteří by to chtěli zkoušet s NVDA,
DVB-Dream v něm nemluví. Bylo by něco, co by v NVDA mluvilo? I bez
funkčnosti HD MPEG4 vysílání?