[Fanda] ako uvoľniť mmiesto na c-čku u Win xp

Neděle Únor 14 14:40:17 CET 2010

Ahoj,
ešte by si mohol pomazať zálohy aktualizácii / servicepacku, ak tento nebol
nainštalovaný rovno so systémom integrovane, ovšem prídeš o možnosť
vymazania napr. servicepacku ak by sa ti znepáčil, ale získaš miesto.
s pozdravom peťo

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 14, 2010 12:36 PM
Subject: [Fanda] ako uvoľniť mmiesto na c-čku u Win xp

Hojte, Mám asus eee 4 g surf a nasledujúci problém. Disk c má len 4 gb a
sistém sa mi tam vprace lentak-tak. Dá sa dosiahnuť viac miesta na disku?
Mám tu len systém, sp3 nejaké frameworky, čo si žiadali aplikácie, hádam
ešte Skype totalcommander a hlas Zuzana. Všetky portable aplikácie som dal
na D-čko, čo je pamäťová karta. Mám tam i poštu z Oe, pričom Oe je
nasmerovaný tak, aby hľadal poštu na D-čku. Čo ešte sa dá urobiť, aby sa
uvoľnilo miesto na disku c? Spustil som tiež čistenie disku a nič-moc, asi 1
mb navyše. Ináč sa sistém chová stabilne, len má málo miesta. Vopred dikes
za typi - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263