[Fanda] ako uvoľniť mmiesto na c-čku u Win xp

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Únor 14 12:36:43 CET 2010

Hojte, Mám asus eee 4 g surf a nasledujúci problém. Disk c má len 4 gb a sistém sa mi tam vprace lentak-tak. Dá sa dosiahnuť viac miesta na disku? Mám tu len systém, sp3 nejaké frameworky, čo si žiadali aplikácie, hádam ešte Skype totalcommander a hlas Zuzana. Všetky portable aplikácie som dal na D-čko, čo je pamäťová karta. Mám tam i poštu z Oe, pričom Oe je nasmerovaný tak, aby hľadal poštu na D-čku. Čo ešte sa dá urobiť, aby sa uvoľnilo miesto na disku c? Spustil som tiež čistenie disku a nič-moc, asi 1 mb navyše. Ináč sa sistém chová stabilne, len má málo miesta. Vopred dikes za typi - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263
alebo snavštívte www.csepi.szm.sk