[Fanda] Odhlášení z Facebooku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 14 06:56:12 CET 2010

Zdar, a pro ty, kdo používají Firefox, v Možnostech, karta Rozšířené,
zaškrtnout Psaním vyhledávat text na stránce a odškrtnout Při psaní
kontrolovat pravopis. Toto lze využít s obrovskou rychlostí na
rozsáhlých stránkách, které známe, ale museli bychom na nich pokaždé
hledat tu samou položku. Stačí napsat její název a dát Enter a jsme
tam. Mirek