[Fanda] Zvuky ve windows

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Únor 13 23:52:55 CET 2010

  Ahoj, Windows 7 používa presne tie isté zvuky ako Windows Vista, takže ak
máš počítač "prerobený" na vistu tak ho máš vlastne aj ako Win7. Po zvukovej
stránke tam nie je vôbec žiadny rozdiel.

   Š K
-----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 13, 2010 10:59 PM
Subject: [Fanda] Zvuky ve windows

Zdravím. Dají se někde sehnat takové zvukové motivy, aby se mi zvukově XP
chvoali jako Win 7? Kdysi jsem měl reg soubor myslím Vista.reg, který mi po
přidání do registru počítač přenastavil tak, aby se choval jako kdybych měl
Vistu, ale pouze jako zvukově. Vzhledově pořád XP a nemusel jsem chodit do
Zvuků a zvukových zařízení a něco nastavovat, ten reg soubor to udělal sám.
Prosím neexistuje nic takového na Win 7?
Díky všem, Vojta.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4864
(20100213) __________

http://www.eset.sk