[Fanda] Zvuky ve windows

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Sobota Únor 13 23:01:46 CET 2010

jejeeej tak toto by som ocenila aj ja mat take subory ze by som si schemy zvukov mohla prepinat medzi win 95 win 98 atd to by bola bomba. adela
----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 13, 2010 10:59 PM
Subject: [Fanda] Zvuky ve windows

Zdravím. Dají se někde sehnat takové zvukové motivy, aby se mi zvukově XP chvoali jako Win 7? Kdysi jsem měl reg soubor myslím Vista.reg, který mi po přidání do registru počítač přenastavil tak, aby se choval jako kdybych měl Vistu, ale pouze jako zvukově. Vzhledově pořád XP a nemusel jsem chodit do Zvuků a zvukových zařízení a něco nastavovat, ten reg soubor to udělal sám. Prosím neexistuje nic takového na Win 7?
Díky všem, Vojta.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4864 (20100213) __________

http://www.eset.sk