[Fanda] Jak zvysit prijem wifi siti?

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Únor 13 16:01:01 CET 2010

Zdravím,

moc díky všem za cenné rady, avšak protože jsem zamýšlel nějaké skutečně levné řešení v podobě externí anténky, koupě nové wifi karty se mě zdá pro tento účel zbytečně cenově náročná. Nicméně jak zde kdosi podotkl, na většině noteboocích, v mém případě HP s dockinou externí anténa připojit nepůjde a budu tedy závislý na interní zabudované přímo v case. Otevírat kryt a bastlit přímo se zapojováním interní wifi vevnitř pro mě nepřipadá vůbec v úvahu. Asi to budu nucen vzdát, šlo mě spíše o vylepšení dostupných sítí, které zde chytám, a které jsou nezabezpečené příp. o zhodnocení signálu nějakých wifi v terénu.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 13. února 2010 15:16
Předmět: Re: [Fanda] Jak zvysit prijem wifi siti?

Ahoj Vítek,
ak si dobre pamätám, tak máš internú kartu od Intelu a aspoň o tých starších
je známe, že majú nižšiu citlivosť ako karty iných výrobcov )broadcom
napríklad).
Možno sa mýlim, ale ak chceš dosiahnuť kvalitný príjem nejakej vzdialenej
wifi siete, o ktorej teraz ani nechyruješ, aj s lepšou kartou to bude len
také premenlivé a nie na sto percent fungujúce, ak ozaj nezainvestuješ do
poriadnej antény a treba si položiť otázku, či sa to vôbec oplatí, dokedy
tam tá sieť bude a ak ide o nejakú tvoju vlastnú sieť, či sa nezariadiť
inak.
Môžeš teda skúsiť nejakú externú wifi kartu kúpiť a ak nebudeš spokojný,
vždy by sa mal tovar dať do 7 dní vrátiť bez udania dôvodu, takto je to
aspoň unás.
s pozdravom Peťo