[Fanda] Jak zvysit prijem wifi siti?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Únor 13 14:17:14 CET 2010

Ahoj, tak hlavně mi uniklo, že jde o hw bez možnosti anténu odpojit a
zapojit jinou. Asi pořád žiju 10 let zpět a nenapadlo mě, že se dneska
věci vyrábí na pevno. Navíc jsem si nikdy notebook se zabudovaným wifi
neprohlížel, měl jsem za to, že konektor na anténu je samozřejmostí.
Sám tyto nové technologie nepoužívám a nepotřebuji, takže víc už
neporadím. Návod na jednu jednoduchou všesměrovku je tady:
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/gp_wifi.htm

nebo směrová:
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/wi-fi_ant.htm

Ale bacha, jak psal Csaba, aby na tebe nevlítli, pokuta pak stojí za
to. Mirek