[Fanda] Vysilani kanalu CT HD

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Únor 13 13:16:24 CET 2010

Ahoj, www.zoh.cz, respektive http://zoh.ct24.cz/live.asp
a je k tomu potřeba rychlá linka a doinstalace Microsoft
Silverlight. Povídání o možnosti živě sledovat HD kvalitu
na internetu je v článku na serveru:
http://jnp.zive.cz/olympiada-zive-na-internetu-lepsi-nez-tv

K Settopboxům

Je to bohužel smůla, ale většina boxů, dokonce i těch relativně
nových, mpeg4 HD nepodporují. Pak se nabízí použít dvb-t klíčenku, ale
už vám nikdo neporadí, jak mpeg4 HD zprovoznit. Údajně to nezáleží na
tuneru, ale na zpracování v počítači. Tak nevím. Asi bude lepší na
vššechny novinky se vykašlat a už za nic zbytečně neutrácet. Mirek