[Fanda] Ve Skype se mi nezobrazuji zmeskane udalosti

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Sobota Únor 13 12:59:53 CET 2010

Ahoj fandové. Když jsem přihlášený normálně ke Skype a i Miranda je ke Skype
přihlášená a někdo mi napíše zprávu, tak se mi přímo ve Skype nezobrazí jako
zmeškaná událost, ale Skype to oznámí a případně i Miranda, pokud nemám
nastavené u jednotlivých kontaktů ve filtrování zprávy, kdy Miranda v daném
protokolu nebude oznamovat příchozí zprávy. To jde nastavit díky pluginu na
rozšíření menu, který má i víc funkcí. Je to obecný jev pluginu, že pak toto
Skype dělá, takže když bych chtěl, aby Skype zobrazoval zmeškané události,
tak bych asi musel jedině dát v Mirandě u Skype offline, kdy by byl připojen
jen samotný Skype? Zdraví Michal.