[Fanda] Pochopili jste uz v Gmailu na webu Hlasky?

Martin Balaz likvid1983xy na seznam.cz
Sobota Únor 13 12:19:02 CET 2010

Gmailu, takže z
hlediska přístupnosti pro nevidomé to bude asi spíše horší než lepší,
ale rád se budu mýlit, už dlouho jsem Gmail s odečítačem nezkoušel...

s Jaws 10.0 je to v pohodě přístupné, resp nenarazil jsem při pouwžívání na
větší problémy.

M.B.

http://nvda.venik.org

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 12, 2010 12:37 PM
Subject: Re: [Fanda] Pochopili jste uz v Gmailu na webu Hlasky?

> mělo by jít o sledování informací ze sociálních sítí.

Ne tak docela. Automatické sledování jiných sítí (aktuálně asi hlavně
Twitteru) je pouze jednou z funkcí, zároveň však lze vlastní "hlášky"
jednoduše vytvářet, ať již jako krátké textíky, či odkazy na jiné
zdroje. Čili v kostce "něco jako zjednodušený Facebook integrovaný do
Gmailu". Osobně zatím teprve také zkoumám, zda to bude k něčemu dobré
-- jednou z věcí, která mne hned zaujala, je například možnost
konkrétní "hlášku" velice jednoduše poslat pouze zvolené skupině
uživatelů, což na Facebooku možné není (respektive určitě ne takto
jednoduše). Služba funguje v rámci webového rozhraní Gmailu, takže z
hlediska přístupnosti pro nevidomé to bude asi spíše horší než lepší,
ale rád se budu mýlit, už dlouho jsem Gmail s odečítačem nezkoušel...

Hezký den.

Michal Jungmann