[Fanda] Vysilani kanalu CT HD

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Pátek Únor 12 18:03:16 CET 2010

Mě je to celkem jedno, když nevidím. Takže já mám jen zvukový vjem z
takových přenosů, ale o to lepší, že poslouchám přímo na sluchátka, kdy
stereo zvuk dokáže celkem přiblížit atmosféru z dějiště nějakého přenosu.
Zdraví Michal.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 12, 2010 2:57 PM
Subject: Re: [Fanda] Vysilani kanalu CT HD

Ahoj,
podle mě, i kdyby se to dalo chytit přes DVBT, tak pokud nemáš
televizi s HD, uvidíš to jen v standardní kvalitě, na rozdíl od
internetu, kde při rychlém internetu se efekt může dostavit, ale známe
to, jak to chodí - jen si vzpomeňte na nějaký důležitý sportovní
přenos, třebas zrovna olympijský závod Kateřiny Neumannové, jak nám to
přes internet padalo, nestíhalo se to načítat - a to jsem byl v práci,
kde máme super rychlý internet a vysílalo se to v klasickém rozlišení.
Takže jedině jisté řešení - rozbít prasátko a skočit si koupit plazmu
nebo jinou HD TV - ovšem, myslíte si, že nám slabozrakým něco vyšší
rozlišení přinese?
Ještě ... když už se bavíme o těch TV, zřejmě jste zaslechli, že se
začínají vyrábět TV pro IMAX filmy - tedy dvoubarevné brýle a budete
mít Mistrovství ve fotbalu v obýváku.
Budu rád, když mě případně s tím HD někdo opraví.
Miloš