[Fanda] Problémový dialog po opětovném spuštění "Winamp 5.35"

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Čtvrtek Únor 11 16:31:48 CET 2010

Hezké odpoledne,

Verze přehrávače je obsažena v předmětu, teď k samotné nesnázi. Po
dopoledním poslechu jednoho rádia, které přes Winamp poslouchám docela
často, mi po zavření přehrávače za doprovodu windowsovského zvuku, který se
ozve vždy, když je něco v nepořádku, vyběhne následující dialog:

DDE Server Window: winamp.exe - Chyba aplikace
Instrukce na adrese 0x41455e91 odkazovala na adresu paměi 0x00000000. S
pamětí nelze provést operaci: read.
Klepnutím na tlačítko OK ukončete program.
OK

Tak tedy kliknutím na tlačítko "OK" program ukončím. Pak ho lze zase spustit
bez problémů, jen po zavření vyběhne ten stejný dialog. Po restartu počítače
a prvním spuštění a zavření přehrávače, zdá se, dialog nevyskočí. Po dalších
spuštění a zavření vždy ano. Co s tím? Tuto verzi Winampu jsem si oblíbil,
mám ji nainstalovánu už dlouho, funguje bez problémů. Lze toto vyřešit nějak
jinak než přeinstalací, možná by pomohlo odinstalovat a pak znovu
nainstalovat, ale tak si říkám, jestli potíž nejde nějak odstranit
jednodušeji. Moc děkuji za rady a podněty již předem, snad jen dodatek (OS
Windows XP profesionál). Krásný zbytek čtvrtka přeje,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414