[Fanda] Screamer

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 11 12:58:50 CET 2010

Jasně, jsi moc hodný, zkuste se s Vítkem tedy nějak domluvit, jestli
je tahle myšlenka dále použitelná pro praxi. Jak vidno, tak pana
Zadara, tvůrce Screameru, není možné už rok nijak donutit k odpovědi
na email, tak snad by toto řešení lidem pomohlo. Je konference o
Screameru, ale to asi víš. Tam už jsme řešili ledacos, no, co dodat,
je to pro nás zatím asi nejlepší program na rádia, tak proto ten další
nápad. Mirek