[Fanda] Pomenované body, alebo nastavenia miesta stlačenia myši

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 11 11:43:50 CET 2010

Ano, potvrzuji, AutoIt je skriptovací vývojářský systémek, pod kterým
Jirka Fenz uvedl na svět myšlenku Text2MP3, o které jsme se tehdá
spolu bavili a hledali řešení, jaké utilitky použít. Dnes to vlastně
může udělat kdokoliv, stačí jen nápad, najít si konzolové aplikace a
nový pomocník může spatřit světlo světa. Jde jen o to, umět se
orientovat v tom prostředí a na to je potřeba čas, nálada a nadání. Já
osobně na to nemám asi ani jedno z toho. Mirek

> Len pre Laca doplním, že autoit je čosi podobné ako autohotkey, ktorý by
> toto tiež určite zvládol, len nemám dosť znalostí a času nakodiť to..

>>> Normal
>>> Swapped
>>> ""
>>> Left