[Fanda] ako otvorit subory IMG

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 11 11:23:25 CET 2010

Hezký den, tak Framework tu mít musím, leč Adobe ho vyžaduje, ale
opravdu se mi stalo, že mi Daemon vnutil doplněk do prohlížeče a to
nechci. Proto jsem napsal, pozor na to. Mělo by to jít zvolit při
instalaci, ale protože jsem ho instaloval už dávno, neřeknu vám
přesně, kde se to dá vyloučit. Mirek