[Fanda] Pomenované body, alebo nastavenia miesta stlačenia myši

Středa Únor 10 23:00:15 CET 2010

> Soráč za blbý dotaz, alee z toho, čo sa mi zobrazilo na stránke som ničomu
> nerozumel. Neodkazuje to na žiaden program, ani aplikáciu proste nie je tam
> nič, čo by sa popisovalo a dalo stiahnuť a použiť.

Jméno aplikace (AutoIt) je uvedeno na řádku před odkazem, viz též
základ URL (www.autoitscript.com), odkazovaná stránka vedla přímo na
popis konkrétní funkce, kterou lze v rámci programu AutoIt pro
simulaci myši použít. AutoIt je -- hodně zjednodušeno -- velice
jednoduchý programovací jazyk, kterým lze vytvářet skripty pro podobné
úkoly i bez hlubší znalosti programování, ale jak jsem pochopil z
Vašich dalších odpovědí, hledáte patrně ještě něco jednoduššího,
nějaké hotové instantní řešení, což AutoIt asi není, takže beru zpět.

Zeptal jsem se tedy strýčka Google, který mi nabídl (mimo jiné)
následující přehled free aplikací na záznam/přehrávání maker:

http://www.nonags.com/nonags/auto.html

Osobně bych si tipoval, že minimálně jedna z uvedených aplikací bude
dělat to, co potřebujete, ale která z nich to je bohužel nemohu
sloužit, neznám z nich ani jednu... Snad někdo jiný poradí lépe...

S pozdravem

Michal Jungmann