[Fanda] Pomenované body, alebo nastavenia miesta stlačenia myši

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Středa Únor 10 21:58:24 CET 2010

Zdravím, mohl bych vytvořit utilitu, ve které by bylo nadefinované na
jaký objekt má kliknout myší a program by na objekt klikl. Program by
běžel na pozadí, jenom by se stiskla klávesová zkratka. V pátek bych
měl čas na výrobu
(10/02/2010 21:52)